hej

jag som hade tänkt att lägga mig i tid ikväll. Det gick ju verkligen bra som ni kanske märker. Jag måste försöka att inte sova bort hela dagen imorn. Men samtidigt så är det så skönt att bara få sova hur länge man vill, eftersom att man verkligen inte får göra det allt för ofta. Jag älskar verkligen att sova. Jag vet inte om jag har järnbrist eller någonting. Men det är egentligen sjukt när jag tänker efter hur jävla mycket jag kan sova. Visserligen så är det ju katastrof nu eftersom att jag är helt deckad utav mina mediciner. Men jag undrar hur de kommer bli sen.
Jag har precis insett vilket helvete det kommer att bli på onsdag när jag skriva nationella prov. Kul att göra det, med alla mediciner som känns som typ sömntabletter. haha askul

nej men gud jag är så trött att jag inte vet vad jag ska prata om, eller skriva menar jag.

har precis tittat på film Forgetting Sarah Marshall hette den och den var faktiskt bra.

men vi hörs, efter att jag har fått ta min beauty sleep och sådär. Hoppas att ni har haft en trevlig kväll och förhoppningsvis inte bara legat hemma i sängen och kollat på nån nedladdad film tråk.

Love

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0