kan inte sova

hola

jag kan inte sova och jag som ska upp tidigt imorn. Min buss går här ifrån redan 7.29. Sen kan jag antingen ta bussen från älvsjö som gör att jag kommer till skolan redan vi åtta. Om jag vill vara där senare typ kvart över så måste jag sitta och vänta i älvsjö en kvart extra. Åh, jag kan inte bestämma mig hur jag ska göra. Antar att jag tar det beslutet imorn.
Det är ju inte heller värsta stora grejen. Mitt största problem är hur fan jag ska orka sitta och skriva en uppsats imorgon fem timmar. Usch, jag orkar verkligen inte. Har inte läst igenom det där häftet som man har fått heller, det roligaste är att jag fick det idag och alla andra fick de typ för tre veckor sen. Jag känner mig så ultra duktig som läst det... Nej, jag borde ta tag i det.

Åh, jag mår verkligen inge bra. Känner mig helt trött på livet

åhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhh


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0