LÖRDAG

hallå bloggen
har inte hunnit skriva på hela dagen. Har verkligen haft lite helt och hållet fullt upp. Visserligen så vaknade jag inte först vid typ ett med åtta sms och 21 missade samtal. Shit asså orka att man bara är eftertraktad när man sover =P
jaja har varit i stan med Helen för att hitta löshår, men det blev inget eftersom at det inte fanns något vetigt. Men vi ska beställa lite fint ifrån internet så att mitt hår också kan få bli fint och fixat. Sedan kom Mathilda in till stan och mötte oss, vi begav oss ut och letade efter någon jävla spelbutik som verkligen inte var den lättaste att hitta till. Sedan drog vil till nått café där underbaraste snällaste Helen bjöd oss på lunch. Hon gjorde även klart för oss om hur viktigt det är att man skaffar en vettig salong att praktisera på.
Hmm, vad gjorde vi mer. Åkte till hammarbsjöstad för att besöka hennes butik typ lilla norrland eller något sådant... Det var inte så roligt där hittade några söta skor som jag ska köpa till Andreas och Max i julklapp. Vi fick lite godis också så det var inte helt fel. Det kändes lite som om vi gick i tusen år, men vi sökte iaf igenom hela kvarteret efter frisörsalonger. Vi hittade till adidas outlet store dit hon stark rekomenderade oss att gå.
Sen åkte jag med Mathilda hem till henne, som by the way bor i världens sötaste lilla hus. Det är jättefint faktiskt!

Nu ligger jag här på hennes säng med huvudvärk och bloggar lite under tiden som hon sminkar sig inför kvällen bravader.

Vi hörs senare alla ni töntar som också kommer att sitta hemma en lördagkväll

Love

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0