Lördag

åh, jag är helt död. Vaknade för typ en timma sedan. Jag känner mig så jävla slut i huvudet och kroppen en fan helt fuckad. Jag har ont precis överallt, huvudet dunkar och jag har blivit både hes och täppt igen. Så nu snackar jag jävligt sexigt ska ni veta, riktigt sådär rossligt.
Nej, nu ska jag börja städa på riktigt, jag tvättade ju igår och jag kan inte ens med ord beskriva de berg av tvätt som ligger över hela min säng. Jag tvättade sjutton maskiner tvätt igår så ni kanske får någon typ av bild.
Åh, jag känner mig riktigt jävla bakis, men jag har inte drukit så lite som en droppe de senaste två dagarna. Jag fattar inte, Jag har sovit (dock på min tvätthög på sängen) i tretton timmar men jag är med död än vad jag var innan jag gick och lade mig igår. Jag fattar inte, jag orkar inte.

USCH

nej nu vidare till städningen, vi hörs senare.

Love

Kommentarer
Postat av: Yollande

Welcome to my life!

Jag har städat like crazy idag!!! :D

2008-11-01 @ 15:52:30
URL: http://yollande.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0