måndag

hellu

jag har helt fått för mig att det är tisdag idag, vilket är hel fel. Det är ju faktiskt måndag!
hmm, var i skolan idag. Kom försent, det var fullkommligt omöjligt att vakna imorse, men jag är iallafall lite stolt att jag orkade ta mig till en utav lektionerna iallafall. Vi hade färgteori och det var väl ganska intressant. Men det är alltid roligt att lyssna på sådana där "säljare" för då blir man typ övertygad om hur bra deras märke är. Fast sen kommer man underfull med att det faktiskt kanske inte är det. Jaja, ni förstår hur jag menar.
Jag har verkligen stress inför den här veckan, Måste hinna städa, tvätta och handla innan fredag!! Tänk på att jag har födelsedagsfirande typ hela veckan med. Jag vet verkligen inte hur jag ska hinna. Men men det löser sig, de måste lösa sig.
Jaja, asså fan vilkan nice vecka ni förstår inte!

Love

Kommentarer
Postat av: Amir Akrouti

sv: ja jag är glad över att han mår bra rent psykiskt. han tar itne åt sig av vad idioterna säger utan bytte bara för att han vet att han förtjänar bättre!

2008-11-17 @ 21:41:58
URL: http://gaybloggen.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0