miss independent

I´m falling again....
men denna gång tänker jag inte tillåta mig själva att öppna mig lika lätt som förra gången. Jag kommer inte att ge så mycket utav mig själv. För det är inte värt det, det har aldrig varit värt det. FAKTSIKT. Så är det iallafall enligt mina erfarenheter. Men ha, ni får inget veta. Än.





Miss independent
Miss self sufficient
Miss keep your distance
Miss unafraid
Miss out my way
Miss don't let a man interfere, no
Miss on her own
Miss almost grown
Miss never let a man help her off her throne
So, by keeping her heart protected
She'd never ever feel rejected
Little miss apprehensive
I said ooo, she fell in love


fast lite sådär lagom smårädd är jag allt...

love

Kommentarer
Postat av: Louise

Vännen när ska du uppdatera?!;)



and who are you falling for?!



<3

2008-11-05 @ 00:17:59
URL: http://loojjsan.blogg.se/nystart
Postat av: sara

jag har uppdaterat lite nu iaf :P



haha de e lite hemligt :P



<3

2008-11-05 @ 23:01:03
URL: http://searchingforsomethingtrue.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0