sent

Jag hade bestämt mig för att sova tidigt idag, men det gick ju väldigt bra. Verkligen. Har suttit framför tv:n de senaste timmarna och bara slösat tid. Och jag som hade hoppats att få vara pigg till skolan imorgon, men jag antar att det är något som är omöjligt från min sida. Jaja, men snart ska jag försöka sova, fast jag lovar er att såfort jag ska lägga mig så kommer jag bli helt jävla speedad och springa runt som en liten duracellkanin och göra helt onödiga saker.

Jaja, nu ska jag ut och ta en cigg trots att jag fortfarande ser ut som en lite crackhoe med gårdagen smink utsmetat i halva ansiktet och håret står fortfarande åt alla håll. Men men, sedan blir det duschen och förhoppningsvis sedan sängen. Men jag antar att jag kommer titta in här igen och skriva av mig lite.

Love

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0