some changes

min blogg har fått lite annorlunda färg och text. Jag är rätt nöjd, men känner att jag antaligen kommer att tröttna inom en väldigt snar framtid. jag är inte så himla bra på det här med kodmallar och shit. Eller inte så bra är nog lite simpelt jag är riktigt dålig på sånt och fattar verkligen noll. Men men, jag älskar egentligen fixade bloggar som är så fina och egna de är mycket roligare att läsa sådana än de som bara har de där tråkiga stilmallarna som man kan välja på. Men jag orkar inte fixa min så att den blir så fin. Sen så känner jag lite att det inte spelar så stor roll, eftersom att jag inte är ute efter att få "läsare" jag vet att de jag vill ska läsa den gör de oavsett om den ser för taskig ut eller inte. Men jaja lite färg bjuder jag på iallafall.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0