tja

söndag, idag är det typ första gången som jag faktiskt är glad över att det är söndag. Fan fattar ni att imorgon börjar min vecka!!! Shit, asså jag tror inte att ni fattar hur fucking mycket jag längtat!!!!!!!!

jaja, dagen har spenderats i skärholmen med Yamuna där jag gjorde av med jävligt mycket pengar. Jag blir deprimerad bara jag tänker på det faktiskt. Men men lite fint fick jag med mig hem, dock skulle jag velat köpa lite mer saker. Men men nästa liv kanske. Eller så kan jag ju alltid råna Yamuna för hon har ju bara 1 miljon i fonder. Själv sitter man där med 12000:- för tillfället tack för det jävla ekonomikris. Fucking fonder. Jag hatar sånt där skit, aktier med för den delen.

åh, snart ska jag nog försöka att sova för när jag vaknar är det en ny dag, alltså e dag närmre den stora dagen =P

haha undra om jag kommer att ha något annat samtalsämne denna vecka!?

Just det jag är klar med min uppgift i samhällskunskap och ska precis skicka in den! Så nu kan ni vara lite stolta över mig, jag har lyckats åstakomma lite denna helg =)


Love

I wanna hurt you just to hear you screaming my name

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0