TORSDAG

hej hej bloggen

kunde inte gå upp imorse var så himla trött, så jag kom två timmar försent till praktiken! Inte allt för bra! Jag antar att det var mina mediciner som gjorde att jag var så himla deckad imorse...
Praktiken gick väl bra, gjorde inte så jättemycket. Färgade slingor på min hanledare och sen färgade jag Mathildas effekt slinga svart från blå. Den gick faktiskt bra, fick dock göra om den en gång efter som att min kära Helen är typ världens nogranaste och hon tyckte de skulle bli lite lite bättre om jag fyllde i den lite mer i mitten av den översta passen. Men de blev bra, och jag hoppas att hon blev nöjd. Det tror jag att hon blev.
Efter det blev de en sväng hem till mig då vi serverade middag till Louise =P Ne, men det var trevligt. Jag var lite död på slutet, vet inte varför. Kännde mig bara lite nere, jag antar att alla dessa mediciner fuckar upp mig lite. Sen fortsatte jag och Mathilda att plugga lite på vår uppgift som ska vara inne imorn. VI har dock inte gjort den klar, men jag ska väl fortsätta lite med den snart.
Dock har jag fått ett litet problem med mitt öra, de har bivit helt illrött och bränner lite. Jag vet inte vad som händer med det, de är lite fuckat de med. Ringde min mamma och beklagade mig lite, och hoppades på att få något litet tips eller nått. Men det blev snarare motsatt effekt hon sa att det typ kunde vara någon infektion som spridit sig till kroppen mjukdelar (känner mig som en dator). Så hon blev typ asstressad och sa att jag måste ringa sjukvårdsupplysningen. Men jag pallar inte. Jag orkar inte stressa upp mig över det, så länge som de typ inte blir värra så pallar jag inte ringa dit.. Så ni kan väl hoppas med mig att det blir bättre och att jag slipper oroa mig över de.
Men nu ska jag fortsätta kolla på EMA och sedan försöka plugga lite. Men det är lite svårt att koncentrera sig för tillfället.

Love

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0