tråkigt!?




haha lite tråkigt inlägg kanske, men what a fuck jag har liksom lite tid över. Jag har fått fem inte allt för roliga kommentarer idag med utav en och samma människa. IDIOT. Aja, men det är inte ens värt att skriva för jag godkänner dem iallafall inte så ingen annan får se dom, och jag tar liksom inte åt mig.
hah, asså jag älskar Brooke Davis, trots att hon bara är en påhittad karaktär. Hon är så min rolemodel.

not

jaja, men du ska bara veta att jag faktiskt aldrig har varit säkrare på mig själv. Och jag vet att jag är en helt otroligt underbar människa, så de spelar ingen roll vad du säger =)

och ni alla andra underbara människor som läser min blogg med är helt fantastiska.

Love



Kommentarer
Postat av: Louise

Du är en underbar människa!!

2008-11-05 @ 19:38:01
URL: http://loojjsan.blogg.se/nystart
Postat av: Sara

Tack vännen.

Du är en helt otroligt underbar människa du med!

<3

2008-11-05 @ 22:59:55
URL: http://searchingforsomethingtrue.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0