torsdag

jävlar vad jag måste vara tråkig och ointressant, har verkligen inte haft många besökare idag. Visserligen så har jag typ ju inte skrivit någonting, men det brukar aldrig vara såhär dåligt iallafall.
hmm, vad har man att säga om dagen.
började med att yamuna väckte mig typ tio minuter innan vi skulle gå, så ni kan ju gissa om jag fick stressa igen! Det var roligt att hon trodde att jag skulle vakna bara genom att hon typ viskade fram mitt namn. NOT
Vad gjorde man idag i skolan, kommer knappt ihåg. Jo, vi hade något prat imorse, det var rätt tråkigt. Kommer knappt ihåg något jag var bara hungrig där inne. Sen hade vi frisör och jag kan tala om att det är bevisat att Annika hatar mig, och jag henne med också. Asså mina fönvågor, visst det var inte assnygga, men jag fick hjälp en gång och sen kunde jag fixa dem så att de blev helt okej. MEn hon gav mig bara G. Asså det var andra personer som typ inte alls gjorde lika fina vågor (haha orka att jag är så stolt över mig själv) och de höll på i typ två - tre timmar och fick också G. Jag blir  så irriterad! Sen så gjorde jag volym fön, visst den var inte helt perfekt, men den var jävligt bra. Plus att jag gjorde den på 25 minuter. Jag fick G minus till och med. Jag är så arg. Jag fick en fuckad borste, och Annika erkännde till och med att hon knappt kunde få upp 90 graders volym saken. Sen så rastade jag bara hela sista två timmarna, dock verkade ingen vilja ha rast med mig =P
Sen hade vi engelska, jag svarade på allt assnabbt så jag är ganska stolt över mig själv. Visserligen så vet jag att jag fuckade mig på typ alla orden, och grammatik är verkigen inte min starka sida. Jag chansar bara hela tiden. Så vi får se hur det går. Jag hoppas att jag får så mycket poäng att jag kan få känna mig nöjd med mig själv. För det jävligaste är att jag nu inte känner mig nöjd överhuvudtaget.
Efter skolan åkte jag direkt hem och somnade!!! Jag har sovit i typ fyra timmar nu, så de ska bli roligt att försöka somna ikväll igen.  Snart komma min Milla Mathilda hit, vet inte vad vi ska göra riktigt klockan elva på kvällen. Men något ska vi väl kunna komma på.
Love

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0