Måndag!

hallå bloggen, nu är jag här igen. Ligger i sängen och håller på att frysa ihjäl typ. Skulle egentligen iväg och träna, men yamuna banga så då gjorde jag det med. Fast egentligen vill jag sola, men jag vet inte om jag orkar ta mig dit. Men jag kanske borde tvinga mig själv... Jag ser ju trots allt ut som en död människa för tillfället.

Visningen igår var bra, väldigt bra. Ett extra plus för allt gratis vin som man pimplade i sig. Och det var väldigt mysigt att ta några drinkar ute med lite underbara brudar. Jag kan inte vänta tills jag fyller 18 så att allt det där blir lättare. Kvällen slutade med att jag och Tina sov hemma hos Mia. Vilket var skönt eftersom att hon bor typ två minuter ifrån skolan.

skolan var helt okej, gjorde någon frisyr på långhåret som såg ut som jag vet inte vad. Men jag fixade till den sen så jag blev ändå ganska nöjd. Sen hade vi typ färgteori hela eftermiddagen vilket var rätt intressant men lite långtråkigt.

nu vet jag inte vad jag ska göra, har himla tråkigt. Kanske ska ta mig ut på en promenad, men det är ju så förbaskat kallt!!

Love

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0