TJENA

kom precis hem så jag har inte hunnit skriva tidigare, Inte orkat heller för den heller. Har legat och spytt hela dagen, för den som är intresserad utav att få veta det. Igår så hade vi en mysig förmiddag med företaget åkte och fikade i medis. Jag tror vi satt där i flera timmar, visserligen så fick vi inte så mycket gjort. Men det berode väl antagligen på att vi inte hade så mycket utav de papprerna med oss som vi egentligen behövde. Men vi ska mötas igen både nästa torsdag och fredag så då lär vi ju få lite mer gjort iallfall. Jag skolkade ifrån samhällskunskapen och åkte istället in till t-centralen och åt världens godaste hälsotallrik. Sen åkte jag och Tina förbi skolan för att hon skulle åka och hämta ett manikyrset. Åkte hem till henne efter skolan med och sov över där. Det var trevligt, fast jag var lite asocial och somnade redan vid klockan elva! Sen vaknade jag inte först vid elva idag heller. Så jag kan inte gnälla på att jag inte fått tillräckligt med sömn iallafall.  Sen åkte jag hem till mamma där jag legat helt utslagen hela dagen. Mamma körde hem mig innan hon skulle åka och jobba. Och nu ligger jag här nedbäddad i sängen och fryser. Ska strax ta mig ut och ta en cigg. Det verkar inte gå något bra på tv i kväll heller tyvärr. Men jaja, det ska bli rätt skönt att sova iallafall. Imorgon måste jag ställa klockan för jag ska upp och ha tvättstugan =( Riktigt tråkigt, med det är nödvändigt. Men det kommer vara skönt att krypa ner i helt rena sängkläder imorgon.

Ha en bra lördagskväll

Love

Kommentarer
Postat av: Ferhat

SV: Tackar :D

2008-09-13 @ 21:45:28
URL: http://ferhat.blogg.se/
Postat av: Amir Akrouti

sv: tack detsamma :D

2008-09-13 @ 22:09:47
URL: http://gaybloggen.com
Postat av: Bella

Svar: Jaa verkligen är det hans revansch. Skönt för killen!! visst är klippet fullt av känslor?

2008-09-13 @ 22:40:00
URL: http://bellablogg.se
Postat av: E.

Ja visst, men aja nu är det som det är, får arkivera skolkatalogen och gömma den ;)

Puss.

2008-09-13 @ 23:09:19
URL: http://petite.nu

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0