åh jag har drabbats utav en deprission

haha, antar att det bara är mathilda som garvar åt min rubrik. Men men så länge jag gör någon glad så =P

asså jag orkar inte, jag önskar fan att jag vore man ibland. Jag blir helt irriterad nu när jag inte kommer kunna ha sex på hela helgen. Alltså vad ska jag göra, någon kan ju lika gärna skjuta mig eller någonting. Jag pallar inte, jag börjar seriöst fundera på att spendera en utav helgens kvällar hemma och städa eller någonting. ÅHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHH.
man har liksom två val antingen kan man välja att ha en torr helg, eller så får man vara med och återuppleva stockholms blodbad. Nej usch jag mår illa på mig själv nu. Eller fan den som vill kan ju alltid ta den i det "andra" hålet.
ÅHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHH

aja det kommer väl nått gott ur det, jag antar att gud gjorde mig till kvinna så att jag skulle slippa knullaihjäl mig eller något.

åh, fucking idiot helvetes period.

Kommentarer
Postat av: Louise

hahahah SARA!

du får fan hålla igen lite :P

2009-02-04 @ 20:59:14

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0