hallå

jag har inte bloggat på fem dagar upptäckte jag, det var lite illa. Dock är det inte helt och hållet mitt fel eftersom varje gång jag försökt logga in för att skriva någonting här på bloggen så har det inte fungerat.

Den här helgen har det hänt så otroligt mycket saker som jag skulle vilja tala om, men jag anser att jag faktiskt inte kan gå ut med det så öppet här.

Aja, jag har jättebråttom ska slänga mig in i duschen för om en halvtimme så kommer min papi och hämtar mig för tydligen ska jag hem till dem och äta middag och övningsköra lite (omg). Men men jag skriver desto mer när jag kommer hem.

Love

Kommentarer
Postat av: Louise

hehe ja du borde blogga oftare!:P

2009-02-04 @ 00:38:35

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0