shiiiiiiiiiit

Lisett ringde precis, de e fest i stan. Vem fan har fest en måndagskväll/natt skulle man ju kunna fråga sig!?
Egentligen så har jag grymt tråkigt, jag känner inte för annat än att slänga på mig lite kläder, kladda på lite smink och ta mig ut på en rejäl fylla.
Men jag är sjuk, jag måste stanna hemma och ta det lite lungt, så att jag förhoppningsvis kan börja må lite bättre, fungera och festa ännu lite hårdare kommande helg.

Men ikväll bangar jag, förstår ni jag bangar på att få kuk ikväll!
Fan vad jag antagligen kommer att ångra mig imorgon.

puss och godnatt
jag lovar att komma med en lång och fin uppdatering senare, eftersom att jag inte skrivit på grymt länge.
Men tjena mellan bena vi hörs

Kommentarer
Postat av: Anonym



"Men ikväll bangar jag, förstår ni jag bangar på att få kuk ikväll!!"

pinsamt, pinsamt och jätte pinsamt! tänk på vad du skriver...fel personer läser.

2009-02-18 @ 00:20:03
Postat av: sara

förhoppningsvis så förstår mina vänner som läser det här att de ska ta de med en nypa salt. Och om du inte är min vän så förstår jag inte varför du överhuvudtaget bryr dig.



haha men kul att du var anonym och vågar stå för att du kritiserar de jag skriver =P



puss puss

2009-02-18 @ 00:34:23
URL: http://searchingforsomethingtrue.blogg.se/
Postat av: Louise

Haha jag verkligen gillar sånadär människor som är anonyma och som skriver totalt onödiga saker..



förmodligen fick den här personen inge kuk i måndags heller haha



<3

2009-02-19 @ 21:58:44
URL: http://loojjsan.blogg.se/nystart
Postat av: sara

haha ne antagligen inte.



asså jag älskar sånna här kommentarer lite lagom mycket hej-jag-vill-vara-som-dig-men-vågar-inte-erkänna-det-och-därför-kritiserar-jag-dig.



love it

2009-02-20 @ 00:43:17
URL: http://searchingforsomethingtrue.blogg.se/
Postat av: Louise

haha exakt!

2009-02-25 @ 01:05:19

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0