tisdag

hallå bloggen

idag har de inte hänt så mycket, jag e fortfarande sjuk. Nu är jag nästa ännu sjukare, har fått ont i halsen också. Illa, jag som egentligen ska på kryssning på torsdag och sen till norrland ( eller hälsingland) på lördag. Men men förhoppningsvis så blir jag frisk.
Nu ligger jag här i min lilla säng, eller bäddsoffa kanske de heter min säng är ju faktiskt fortfarande trasig. Mathilda ligger här brevid mig och tjatar lite på mig, hon tycker att vi ska gå och lägga oss. För imorgon  ska vi upp tidigt och laga omelett till frukost. KUL JUL.
imorgon är det skola som gäller igen, dock har vi inte så många lektioner. Först ska vi se någon dålig film och sedan blir de prov i natur. Men eftersom att jag har glömt alla papper någonstans så kan jag inte plugga. Men, men det är värt ett försök iallafall.

men men snart fuckar damen här brevid mig ur, så jag antar att det e bedtime

godnatt

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0