fucking fredag natt

åh, jag har så tråkigt ni kan inte ens föreställa er.
riktigt tråkigt
jag har haft tråkigt hela kvällen nu

jag orkar inte vara sjuk längre
jag försöker komma på något intressant att skriva om, men det går inte så bra. Jag har ingen fucking aning om vad jag ska skriva. Jag försöker komma på något bra så att man kanske kan ta sig lite tid och skriva något djupt, intressant och lite roligt nu när man har tid över. Men vi får väl se hur det blir med de. Oftast går det ju inte så bra att blogga på beställning.

åh, jag orkar inte vara sjuk. Jag kommer lätt inte ha en stanna inne helg som alla säger att jag ska ha. Nu har jag faktiskt stannat inne hela fredagen och vet ni jag känner mig inte särskilt mycket friskare.

Asså shit jag är som ett litet barn när jag är sjuk, sitter och gnäller hela tiden.

Men jag har sååååå tråkigt.
Jag har ingen att prata med, fast visserligen är jag så hes att typ ingen skulle höra vad jag sa iaf. Men imorgon ska jag fan ut och träffa lite folk och jag bryr mig inte ens om jag går ut själv. Jag vägrar sitta instängd i denna lägenhet ännu en dag. Jag VÄGRAR.
Jag kanske ska läsa lite i den bok som jag läser nu The Game, förr läste jag alltid jättemycket men nu den senaste tiden har jag slutat helt med det. Jag sitter och lyssnar på svensk hip hop så ni kan ju tänka er hur tråkigt och dött det är här.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0