hej

nu är det natt igen och jag är fortfarande vaken. Trots att jag inte varit ute sen i onsdags så har jag inte lyckat vänt tillbaka på dygnet ännu. Hur fan kunde det hända liksom. Till och med de som varit ute på krogen ikväll har typ lyckats komma i säng nu. Men inte den här lilla donnan som varit hemma hela tiden. Jag har inte vistats utanför dörren sedan i torsdags. KUL.
Jag börjar tröttna på min lägenhet och de bombnedslag som jag lyckats åstakomma här. Så därför har jag nu bestämt mig för att jag ska ta mig upp runt elva imorgon för att städa. Men vi får väl se hur de går med det. Det är lätt att säga nu eftersom att jag är som piggast vid den här tiden på dygnet.
Jag är fortfarande sjuk för er som undrar, men jag tänkte att det kanske var så att ni inte orkade höra på mitt tjat om det mer. Eller jag vet iallafall att MillaMathilda tycker om mig iallafall =P

haha just det Simon skickade min älsklingslåt till mig ikväll. Jag har försökt hitta den enda sen i sommras utan framsteg. Hahaha, fast de kanske var bra iaf, för den låten var lite för ut tjatad efter mina fem nätter och fem vänner senare i hallsta... Men vad vet jag. Aja, jag publicerar låten i nästa inlägg. JAg har den på min mobil med så ni kommer nog bli sönderspelade med den nu. Aja, jag ska väl börja förbereda mig för att gå och lägga mig. Men men jag antar att ni kommer märka om jag somnar snart eller inte, och ni kommer nog även upptäcka om jag lyckas ta mig upp vid elva imorgon eller inte. 

haha 
love 

jag tror att jag blir lite speedad pga av mitt smärtstillande överintag.  

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0