hemma idag igen

hello

jag är sjuk, visserligen bättre än igår men fortfarande. Kunde aldrig somna i natt heller, har inte vänt tillbaka på dygnet ännu. Somnade runt fem halv sex imorse och då känndes det meningslöst att ens försöka ta sig upp till skolan. Men på måndag, då är det nya tag. Jag lovar er.
Jag vet inte riktigt vad jag ska göra den här helgen, egentligen borde jag nog bara hålla mig inne. Men det känns så fruktansvärt tråkigt, jag behöver någon att prata med såhär på framåt kvällen. De blir alldeles för ensamt annars, och jag tänker alldeles för mycket. Men de kanske är så det ska vara. Jag vet inte riktigt.
Åh, jag får stress på mig själv.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0