hola

hellu

första dagen i skolan är avklarad och klart jag ska vara sådär lite lagom stolt över det :P
haha wow I made it två lektioner inte allt för illa faktiskt.
Dock har jag varit rätt fuckad hela dagen eftersom att jag inte sovit en minut i natt plus att jag är sjuk som en fucking idiot. ÅH. Asså ni som inte träffat mig idag kan inte ens imagine er hur jävla starkt det var utav mig att gå till skolan för jag håller typ på att dö.
Fråga Mathilda om jag inte typ hostar lite halvt ihjäl mig här hemma hos henne nu.

Om inte allt för lång tid så ska jag ta mig hem, för sen ikväll så kommer Emelie hem till mig för att käka lite mat och sedan blir det utgång. Det är verkligen så jävla klockrent utav mig att gå till skolan när jag mår såhär. Jag kommer ju verkligen börja att må bättre nu när jag inte får sova ännu en natt plus spendera en massa timmar ute i lite kläder. Och lite alkohol på de, de e ju fant klockrent utav mig.
Åh, jag får inte ens ligga ikväll för det är inte helt rätt vecka.  Åh jag är värsta sexsugen också!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0