jag kan inte sova

asså det är inte ens roligt, klockan är tre. Jag har inte ens varit ute den här onsdagen. Och klockan är iallafall tre och jag kan inte sova. Jag hatar de här perioderna som jag har... Åh jag önskar att jag bara kunde få vara normal och få sova som alla andra, men de får jag inte. Tack för det!
Jag har inte sovit en sekund sen i tisdags och nu är det torsdag, det börjar kännas rätt jobbigt. Jag vet inte vad jag ska ta mig till. Jag önskar att det var någonting som jag kunde göra, men jag har provat allt sömntabletter, varm mjölk, psykologer aa you name it.
Jag hatar att mitt liv blivit såhär fuckat,

så nu söker jag sovsällskap, så att jag kanske ska kunna få sova något.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0