sjuk

hallå

jag är fortfarande sjuk. Roligt va?
jag vaknade för en timma sedan, det känns verkligen som att de kommer bli otroligt lätt att gå upp runt sju tiden imorgon bitti för att ta sig till den där fucking skolan som man måste börja komma i tid till nu med.

aja, jag har varit lite piggare den här timmen än vad jag var förra gången jag var vaken. Dock har mina ögon blivit helt fuckade nu, vilket de inte var tidigare. Jag är rädd för att de e en lite ögoninflamation på G... Men jag hoppas verkligen att det inte är så.

jag måste eventuellt ta mig ut i kylan idag också, måste köpa cigg, slänga sopor och boka tvättstugan. Fast jag tror ärligt talat inte att jag orkar. Jag blir typ död av att gå från min säng till köket, så jag vet inte hur jag ens ska lyckas ta mig ner för dessa trappor jag har för att komma ut genom porten. Men men som sagt allt löser sig, dock är de ganska jobbigt att vi börjar kvart i nio imorgon, tror aldrig att jag har varit i skolan så tidigt. Eller jo de har jag på den där fucking julavslutningen. Men inte annars.

Jaja, ni ska få se de ska bli lite skärpning på den här flickan i skolan nu. Eller ni kan ju iallafall hoppas på de. '

jaja nu ska jag röka sen sova, vi hörs.

Love

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0