tråk

vilket är ditt livsmål: Att få leva lyckligt och känna mig nöjd med det som jag gjort.
vad har du för puder: Loreal Mineral sak
har du använt någon hårprodukt idag: nej
vad använder du för parfym: min älskade armani code
hur många speglar finns i det rum du är i nu:  en
var är du nu: I mitt sovrum
har du bråkat med någon idag: nej det har jag nog inte hunnit med ännu
saknar du någon nu: ja, alldeles för mycket
röker du: yes
dricker du alkohol: självklart och antagligen både för mycket och för ofta
tar du droger: nej det gör jag inte
vad köpte du senast: cigg
har du åkt fast för snatteri någon gång: nej, jag har faktiskt aldrig snott nått jag är en bra människa :P
när var du i en affär senast: igår
mötte du någon du kände då: jaa
tycker du om dina grannar: ja de e as bra
använder du icq eller msn:  MSN
hur många datorer finns i ditt hus: 1
när fick du senast en present: julafton
när gjorde du senast något riktigt dumt: hm, jag gjorde några dumma saker igår men ingen jättedumt tror jag. Jag antar att det var i lördags eller typ aa min norsk story
umgås du med dina klasskamrater efter skoltid: ja, en del
har du några högklackade skor: haha självklart
vilken är din favoritfärg: jag har ingen direkt, alla utom orange funkar
har du blivit hotad via telefon: haha jaa
goth eller pop: pop
vad har du för planer till helgen:  nu är min plan att bli tillräckligt frisk så att jag kan gå ut ikväll
har du en hårborste i din väska: nej
har du stadigt sällskap: nej
hur många lampor har du i ditt rum: två
varför är alltid tak vita: för att rummen ska se större ut och så blir de ljusare
vill du ha barn: ja de tror jag
vilken färg har du på dina underkläder nu: svarta
gillar du dokumentärer:  ja faktiskt, men de finns alldeles för mkt sjuka dokumentärer såg en om personer som tänder på amputerade igår =/
längtar du till din nästa födelsedag: ne inte direkt, snarare åt min näst nästa
brukar folk säga att du ser äldre ut än du är: ibland, ibland inte
har du rakat dina ben någon gång: ehm jaa
vilka språk kan du prata: svenska och engelska
skulle du kunna ha silikonbröst:  jag ska skaffa det
vilken åldersgräns tycker du det ska vara på att köpa alkohol: 18, om man får riskera sitt eget liv genom att gå ut i krig, åka till andra länder och använda sig av dödshjälp, adoptera, gifta sig, vara med vid beslut hurvida landet ska styras så ska man fan själv få avgöra hur mycket alkohol man ska konsumera.
cigaretter då: de får väl vara 18 det med, inte för att någon följer de nu men men
borde man få röka på pubar: ja de borde man, men inte på dansgolv
när fikade du senast: vet inte de var ett tag sedan
har du kvar dina barndomsskivor: någonstans hemma hos mamma
hur många hål har du i öronen: fyra i ett och två i de andra. Men jag använder bara ett i varje
vem pratade du med senast: mami
vad pratade ni om: att jag var sjuk och missade lillis födelsedag =(

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0