hellu

tjena jag skrev ett inlägg här igår som skulle ha publicerats men så blev det inte. Vad ska jag hitta på att skriva nu då. Semestern e slut och jag börjar jobba om elva timmar, strålande humör e jag på nu som ni kanske kan förstå. Vart tog hela den förbannade sommaren vägen? Är det bara jag som missat att den varit här? Det allra roligaste ska bli att imorgon få tala om för alla kunder vad jag gjort hela semester, alltså absolut ingenting. Det ska bli ännu lite mer spännande att se om någon kommer kunna ordna fram min lönespec. Det är så roligt att jag har fått tjata sönder mig efter den mer än halva semestern, men fortfarande inte fått någon. Det är verkligen utmärkt.
Ja, med min städning som jag skulle sysselsätta mig med idag gick det sådär. Jag har faktiskt fått rätt så mycket gjort, men långt ifrån tillräckligt. Men men en bit på vägen iaf.
Jaja, men vi får väl se nu om jag kommer att bli bättre på att blogga såhär efter semestern.

men ha de så bra nu och ni som e lediga imorgon kan ju skänka en tanke till stackars mig som står och jobbar.

puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0