Lördag

hallå
jag känner att jag suger på det här med uppdateringen, men de blev inte en vecka mellan inläggen den här gången iaf. 
Idag har jag varit ledig. Jätteskönt att vara ledig en lördag. Utöver den semsester som man har så infaller ju ledigheten där ALDRIG någonsin tyvärr. MEn man ska väl inte gnälla. Inte för att jag nu har tagit så ordentligt vara på den här dagen som man kanske borde ha gjort. Men jag vet inte, jag tror iaf att jag fick ut det som jag beövde av den här dagen. Jag har sovit, vilat, sätt på tv  och ätit typ. Men det ska man väl kunna får göra ibland med. Dock ser väl de flesta utav mina lediga dagar ut så. Men jaja
Jag har varit en sväng förbi mamma och dem med, det känns bra att vara där lite och spendera lite quality time med mina bröder. Jag saknar dem så mycket, mer än jag säger och säkert även så mycket mer än vad jag någonsin kommer att erkänna för mig själv. Det är för svårt det där, allt de här med känslor och relationer. Det är så mycket enklare att hålla allt lite sådär på avstånd. Men det pratar vi inte mer om nu. Det känns som om varje gång jag skriver här så blir det så sorgset och sentimentalt. Men det är väl något som jag har ett behov av att uttrycka här också.

Nu väntar jag på att reklamen här på filmen (Titta han snackar) ska ta slut. Ska väl försöka se klart det och sedan blir det nog till att sova lite grann. Imorgon ska jag väl försöka ta mig upp för att möta Sofie och fika i stan. Men om jag känner mig själv rätt så lär jag nog sova lite längre än vad jag borde och vara allmänt seg. Sen på kvällen ska lite utväxt trollas bort och så ska Emma få lite slingor. Trevligt Trevligt

jaja
vi hörs

puss puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0