ooooonsdag

tjena tjena

asså jag har alltid såna brilljanta idéer kring vad jag ska skriva om. Men så fort som jag kommer in på den här blogg grejjen så blir det helt tomt i skallen. FRUSTRERANDE
det känns som om den bästa ´bara borde vara att ta bort den här bloggen. Jag har inget vidare intressant att skriva om längre, och jag tror inte heller att ni har något tillfredställande att läsa här heller.

nej, nu ska vi inte vara så kinkiga här heller. jag börjar komma in i mitt vanliga bittra humör eftersom att det alldels strax är dags att gå och jobba igen. Jag känner på mig att den här natten inte kommer att bli lätt att sova på eftersom att jag typ sovit middag från klockan två till åtta. Jag är så duktig! Fan vaknade klockan halv åtta för att gå till fucking tandläkaren eftersom att mina tänder har börjat bli märkligt lösa. Så på himla cityakuten tandläkar mottagning fick jag betala 750:- för en undersökning på ungefär två och e halvs minuts undersökning. Fick veta att jag bara ska köpa någon annan tandräm för att sen boka tid igen hos en vanlig tandläkare och typ sanera käften. Gud vad fräsch den måste vara nu, om den behöver saneras. Tur att ingen ska behöva pussas med mig imorn då.

nu måste jag ringa lina för hon sitter på tåget och har tråkigt så nu kan jag inte underhålla er längre.

puss puss önska min lycka till att sova inatt och jobba imorgon

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0