fuck noooo

tja tja tja

jag pallar inte ens skriva nu, jag e så trött. haha jag är alltid trött. men jag hatar när jag får för mig att jag måste skriva bara för er skull. och för att ni ska känna att det händer något i den här bloggen..
De blir inte ens kul att läsa för jag har inget vettigt att skriva

va ute i går med, louise, emelie och madde. På grodan, jag hatar grodan och grodor också by the way. Var där till typ två, kom hem och sov sen till typ nu eller nått.

Ne lite mer energi nästa vecka kanske, vi kan ju hoppas att den här jävla snön tänker försvinna någon gång. jag vill ha vår lite sol och värme tack.

men man får ju inte alltid som man vill, och speciellt inte om man heter Sara för jag får fan aldrig som jag vill.

nej shit vad onödigt deprimerad jag låter, men idag så vill jag bara dra täcket över huvudet och komma bort från det här.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0