måndag

hallå

nu ska jag inte skriva ett sånt där långt inlägg som ingen orkar läsa. Det blir en liten kort uppdate bara. Idag har jag jobbat, som vanligt. Det gick rätt bra faktiskt. Tre klippningar och två färger. Imorgon är det dags för jobb igen, och jag kan lova er att det är jag som kommer få klippa den där svt mannen. Jag e ju bra på att känna på mig saker i förväg så de lär väl bli så.

Ikväll hade jag Emmie och Kellie på besök. Vi var väldigt ambitiösa och lagade en massa god mat. <haha så nu känns det som om magen ska spricka av att en baby hoppar ut eller nått. jaja imorgon ska kellie ha ett sådant där cp fult band på huvudet på jobbet, men vi får väl se hur det går med de. >Ha de bra

puss puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0