och snart tar en ny vecka fart

hola

jag hade klara planer på att lägga mig tidigt idag, bangade på att följa med kellie och se på film. För planen var som sagt att sova några timmar extra nu såhär innan arbetsveckan tar fart igen. Jobbade ju bara tre dagar förra veckan eftersom att jag låg hemma och var sjuk, illa. Förkylningen har inte gett med sig än, men man har inte råd att stanna hemma tillräckligt länge för att bli frisk. Jag som äntligen trott att jag skulle kunna få ut en normal lön efter sjuskrivningen som blev tack var the operation. Men men, så ska de inte bli. Jaja, man ska inte gnälla det finns så mycket värre saker här i livet att drabbas utav. Läste precis en blogg om en mamma som hade cancer och så dog hon. Det är tragiskt, och nu skulle kellie skratta ihjäl sig om hon visste att jag läste ännu en till blogg.

Egentligen så vet jag inte vad jag ska skriva, men det kretsar runt så mycket tankar i den här lilla damens huvud att jag bara måste få ut lite ord. Jag tycker synd om er som ska få läsa den här sörjan sen. Fast ni behöver ju inte om ni inte vill faktiskt, det är frivilligt. haaha det är de ju inte för mig. Eller jag vet inte, nu känner jag att ja egentligen är för trött för att skriva. Det kommer inte att komma ut något vettigt ur det här iallafall.

imorgon börjar jag vid elva så lite extra får jag ju sova iaf, dock ska jag upp och tvätta mitt hår, och det är ett jävla projekt med de här extensionsen. Men man ska inte gnälla, jag älskar mitt långa hår. Även om de ramlat av en del och det börjar se för trashigt ut.
snart åker kellie till mexico också, fan vad kul jag kommer ha på jobbet utan henne. haha noooooot. Hela det här inlägget är typ baserat på henne känns det som har skrivit kellie typ tusen gånger.

nej men nu måste jag sova eller försöka iaf, så jag måste stänga ner det hära.
ska se om jag hittar någon trevlig liten bild att publicera med.

puss puss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0