söndag

hallå hallå

egentligen så har jag inget viktigt eller direkt intressant att skriva om, men jag tänker bara att om jag får ut lite ord så blir det kanske lättare för mig att sova. Men man vet ju aldrig... Så jag hade inte lagt någon vidare vikt vid att läsa vidare hära, om du letar efter något meningsfullt.
Men det känns som efter att jag har slutat skriva, så har min hjärna börjat gå på någon typ utav slow-mode. Jag slutar liksom tänka och orden finns inte riktigt där längre. Jag hatar att prata och samtidigt som man pratar så hör man bara att allt som kommer ut, inte har någon som helst betydelse, eller är något som man kan få ut något av. Ne, jag vet inte. Ni märker ju vilket kaos bara det här blir, ingen bra text och allt bara flyter samman till en stor sörja.
Idag är jag iaf inne på min sjunde dag med sjuhelvetes huvudvärk. Jag undrar verkligen när det ska tänkas gå över. Så irriterande att aldrig kunna få vakna och vara något sånär utvilad, inte ha den här fucking allergin och inte ha ont i huvudet. Men vafan man kan ju oturligt nog inte få allt.
Den här dagen har verkligen inte spenderats åt något särskilt överhuvudtaget. Jag har nog sovit hela dagen, som längst tog jag mig till konsum och handlade lite. Försökte se på film sen med, men jag blir ju så lätt uttråkad. Så de blev någon typ utav kombo av A Cinderella Story och Wallander.
Men men jag ska väl snart ta och försöka sova lite, om jag orkar med de. Jag älskar att man till och med kan känna sig för trött för att sova. Nej, men ska ta en sväng förbi facebook och sedan blir det till att krypa ner i sängen med min lilla bok och förberade sig inför en ny arbetsdag.

TREVLIGT TREVLIGT

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0