en vecka sedan

hallå där
vi kanske ska försöka satsa på veckoliga uppdateringar istället för dagliga. Då är ju iaf oddsen högre att jag kan uppfylla dem ;)

idag så har jag varit ledig som vanligt på onsdagar. Började med att sova till två någonting. HÄRLIGT. Hade sovit på soffan från Emmie gick igår till typ kvart över fyra i natt. Väldigt trevligt. Nackspärren var minst utsagt påtaglig.
Jaja, blev iaf en sväng förbi sumpan och övningskörde. Jag känner mig duktig. Dock har jag ju faktiskt inte vågat mig ut på motorvägarna ännu, men jag är stolt iaf. Nästa onsdag så är det dags för den första kärlektionen, det känns lite läskigt. Och så är det en dubbellektion med. Men vi får väl ta och se hur det går. Jag måste ta mig igenom den här jävla teoriboken med. Ska försöka läsa ut den tills nästa onsdag. Jag tror att det kan bli allvarliga problem med det, men jaja måste försöka. Förstår inte varför det måste vara så fruktansvärt tråkigt att läsa den där jävla teorin...

Men jag måste nog ta och dra mig till sängs nu. Inte för att jag vill, men om jag ska klara av att vara människa på jobbet imorgon så är det nog det som blir bäst för alla. Men ni får ha det så bra nu mina vänner. Och så ska jag även tillägga att SNART så kommer Kellie hem :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0