I don’t really care

TISDAG

dagen började med att jag var på alerten och åkte till jobbet redan till halv elva fast jag började elva. Eftersom jag hade en stamkund inbokad. Dock så hade ju något geni glömt bort att meddela att den här kunden hade flyttat sin tid. Dock så gjorde det inte så himla mycket eftersom att jag bara fick sitta av tiden. Hade en relativt bra dag på jobbet idag iaf, jag sålde asbra med produkter. Så jag fick ett schampo. Jag tror jag är rätt så nöjd med det, inte helt men vafan jobbigt om man ska gå runt och vara tillfredställd hela tiden. Haha eller orka överdriva tillfredställd det var ett jävla bra tag sedan. Utan att överdriva!!
Imorgon så har jag typ inga bokningar ska bli så kul kommer ju att få stress klippa hela dagen bara. Typiskt.
Jag önskar att jag hade varit ledig på torsdag så att man hade haft en anledning till att dricka lite vin imorgon. Men nej, det känns som om de börjar bli lite alkisvarning här snart. Haha
Förresten så lyckades jag laga min kaffemal idag, perfekt så nu kan det äntligen bli lite riktigt kaffe. Det hade typ varit asbra om vi hade haft en sånhär kaffemaskin sak på jobbet så man slapp dricka det där jävla snabbkaffet. Snabbkaffe smakar fan inte bra alltså, man sitter alltid där och intalar sig själv att kaffet går att dricka, att det typ är gott. Men vem fan driver man med egentligen.

Måste ringa folksam om den här bilförsäkring tänk om den inte gäller, då blir jag galen kommer ju få en cphög straffavgift då.

Jaha men ska man kanske ta och gå och lägga mig snart också så att man pallar vara människa imorgon också. So long suckers....


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0