ONSDAG

tjena bloggoberten

segaste tjejen här nu bara. Har precis tittat på mitt älskade Big Brother. Lika fint som alltid, haha det är helt stört att man kan vara så jävla stucked på en serie. STÖRT
Har kolla på film men Kellie ikväll också, och som vanligt när vi hyr film så blir det alltid någon halvtaskig rulla. Vi såg The Social Network. Seg var även denna, men vad hade man förväntat sig. Det känns som om jag aldrig kan hitta på någon film som jag tycker är bra. Men det e segt att ens se på tv, jag skulle lätt kunna klara mig utan de hela tiden utom min kära bigbrother timma den e fyfan helig. Men man får väl skylla att man följer det på grund utav att man känner någon som är med. Annars hade man ju varit ännu mer patetisk än vad man redan e som följer det. Nej nog om det nog om det

Imorgon så ska man jobba igen då, har inga driekta bokningar lite störklippningar här och där bara. MEn det ska väl förhoppningsvis gå bra iaf. Vi får la se, ska iväg och träna efter jobbet imorgon iaf. Måste ligga i lite eftersom jag även ska klippa chenfen för Sats där jag tränar imorgon.
Det har verkligen varit lite dött på stamkundsfronten senaste tiden så ni som känner er träffade, det börjar bli tid att boka tid nu. SNARAST.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0